*گلدونه*

دست نوشته های ساناز پدرام ( گلدونه)

*گلدونه*

دست نوشته های ساناز پدرام ( گلدونه)

۸۹ / واسه دوباره دیدنت



واسه نگاه عاشقت
شمعها رو روشن میکنم
ستاره های چشمم و
پنهونی قایم میکنم
ستاره های چشم من
دنباله نگاه توست
مبادا پیداش بکنی
که عاشق نگاه توست

گلدونه

۸۸ / برای او ....



بهت که گفته بودش
تو یادشی همیشه ...
برای پروانه ها
یه گل ؛ نه صد گل میشه
بهت که گفته بودش
براش قصه بخونی
تو شب برایه چشاش
ماه و نشون بدونی
تو عمقه خاطراتش
ستاره رو بیاری
برای باغه خونش
اطلسی رو بکاری .......

گلدونه

۸۷ / من میخوام که ...

 

نمیخوام آبی نگاهش بکنم

یا که ابری وسیاه صداش کنم

من میخوام که آسمون سبز باشه ...

که نگاه عاشقم تشنه ای چون برگ باشه .

۸۶ / برای تو

آخ ! که اگه تو بخوای .

اگه بخوای میتونی
اطلسی رو یواشی
تو دل من بکاری
با باد صبح دوباره
برام نامه بیاری
برای من بخونی
اتل متل ستاره
که آسمون چشمات
نور خدا رو داره.....

۸۵ / درودی با عشق !

نمیخوام قطره اشکی رو ببینم
نمیخوام ناله از دردی ببینم
نمیخوام تلخ قهر باشیم همیشه
نمیخوام غرق شرم باشیم همیشه
نمیخوام عاشقی دیوانه باشیم
فقط یک لحظه با هم ساده باشیم...
بگیم از سوسن و سنبل ؛اقاقی
به رنگ ارغوانی ؛ جاودانی.